onsdag 10. september 2008

Få J-Lo-hud


Jennifer Lopez er ikke bare kjent for musikken, skuespilleriet, kjærlighetslivet sitt og kurvene sine - også hudens glød får hun stadig komplementer for.Her er J-Los hudtips.

- Jeg har alltid tatt godt vare på huden min. Jeg beskytter den mot sola, og ettersom jeg kan ha litt tørr hud sørger jeg for at den får nok fuktighet, sier J-Lo.- For å få en naturlig, glødende look bruker jeg bare sminke som ser så naturlig ut som mulig.

I tillegg til hudepleie sørger J-Lo for å ta vare på huden sin også på alle andre måter:- Jeg digger spa-behandlinger, massasje og ansiktsbehandlinger. Massasje er bra for blodomløpet, så huden ser friskere ut etterpå. Dessuten elsker jeg å danse og å sove. Nok søvn og mosjon er viktig - også for huden.

J-Lo gir også huden det den trenger gjennom et sunt kosthold:- Jeg er ingen kostholdsfreak, for jeg er altfor glad i mat, men jeg passer på å spise frukt og grønnsaker for å gi kroppen - og huden - vitaminene den trenger.

Ingen kommentarer: