onsdag 10. september 2008

Øve til prøve? Neida,vi tar det senere ;-)

Akkurat nå skulle jeg ha sittet å øvd til krl(eller RLE!!)prøve,men jeg gjør noe langt morsommere,blogge:-) Jeg henger alltid på etterskudd av øving til prøve,rett og slett fordi jeg hater det,og ikke minst hater jeg prøver.Det er det verste noensinne.Men det er noe alle må,så jeg får vel bare hoppe i det og bli ferdig,snart.... Må bare blogge ferdig først,haha.
Uansett egentlig ikke tid til å øve til prøve,fordi jeg skal både på nordbyen,jogge i bøkekogen med tante og kusina mi,Marita og ta solarium.Ja,jeg vet at øve til prøve kanskje er det viktigste,men jeg har jo et liv også da.Øve til prøve tar jeg når det passer seg.Det er egentlig aldri,men må man så må man,jeg vil jo ikke ende opp med å sitte i kassa på Rimi resten av mitt liv.




Ingen kommentarer: