onsdag 17. september 2008

Det er slitsomt å være tenåring og pliktoppfyllende.

Jeg føler at jeg mangler energi om dagen,jeg er mye sliten og trøtt og har egentlig ikke lyst til noe annet enn å ligge i senga mi å sove.Jeg har noen timer med søvn å ta igjen.Skolen og lekser er noe av det som frister minst og fordi jeg ikke har lyst til å gjøre lekser er jeg også redd for at det skal hope seg opp, og det hater jeg.Jeg får fortsatt bra karakter på prøver og gjør skolearbeidet fortsatt like bra,men det er fordi jeg tvinger meg selv til det,fordi det er sånn jeg er,gjør jeg ikke alt bra,tenker jeg over det i en lang tid etterpå. Og jeg blir veldig sliten av det,jeg blir også fort sliten og i tillegg går humøret mitt i de verste bølgene noen sinne,men nå er jeg vel også i den alderen.Men noen ganger vet jeg ikke om jeg skal le eller grine,jeg kan begynne å gråte av den minste ting og ingenting.Det er slitsomt og jeg føler at jeg trenger en pause.



Er det noen andre som har det på samme måte, eller er det bare meg som er unormal?

Nå tror jeg det er på tide å legge seg,natta folkens!

Ingen kommentarer: