lørdag 27. september 2008

En tidlig fredag.

Nok en gang er det lørdag og det føles helt utrolig deilig,det er høstferie og det er så og si fint vær ute,bortsett fra litt blåst.



Jeg la meg etter senkveld i går, noe som er helt uvanlig til å være meg.Jeg er B-menneske og har alltid vært det,legger meg seint og står opp seint.Men jeg tror det var fordi jeg ikke hadde noe å gjøre og hvorfor tvinge seg til å være våken når det er noen grunn til det.Det er annerledes å være borte enn hjemme,selv om det er farmor og farfar,fordi du har ikke dine ting der og derfor lite å gjøre.Så det ble en tidlig fredagsnatt på meg,og en tidlig lørdagsmorgen,ettersom jeg våknet klokken åtte! Men det er deilig å få utnyttet en lørdag som denne.



Men denne dagen skal ikke være kjedelig,overhodet.Jeg har lørdagsplaner med min kusine,Marita og det tror jeg blir koselig.



Men som det snille barnebarnet jeg er,skal jeg ta meg en sykkeltur ned til butikken og kjøpe melk for farmor.


Vi blogges!
























Det blir dessverre kjedelige bilder hentet fra google nå som jeg ikke er hjemme og ikke får lagt inn noe bilder,men håper det er bedre enn ingenting.

Ingen kommentarer: