søndag 21. september 2008

Hva er det med denne søndagen?

Søndagen min begynte bra,men er ikke så bra nå.Den søndagsfølelsen kom raskt tilbake.Jeg vil ikke på skolen i morra,jeg vil være hjemme og slappe av,fordi jeg trenger.Det er bare en uke igjen til høstferien,men det er lenge for meg når jeg trenger ferie nå!
Denne dagen har egentlig vært litt rar,jeg har en ubeskrivelig følelse inni meg som jeg ikke helt kan forklare, det er ikke den vanlige søndagsfølelsen.Den er litt ekkel og den har faktisk satt litt preg på bloggingen min i dag.Fordi jeg har begynt på flere innlegg,men har så slettet dem igjen og jeg vet ikke helt hvorfor.Jeg pleier å ha mange ideer og alt jeg vil si, sitter liksom klart oppe i hodet,som bare må bli skrivd ned,men i dag var det ikke sånn.Jeg håper denne følelsen forsvinner snart for den er ikke noe god.


Med min forsvinnede kreativitet,så har jeg heller ikke peiling på hva slags bilde jeg skal legge inn,men jeg lover dere noe bedre i morgen.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Håper også at følelsen snart forsvinner..!

Renate sa...

Ja ;(